Opis / Nota wydawcy / Synopsis:
"Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych", Mącik Radosław

Zamierzeniem autora było opisanie technik i narzędzi służących wykorzystaniu Internetu w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspektów wykorzystania Internetu do prowadzenia badań marketingowych. Istotne było także zbadanie uwarunkowań i stopnia wykorzystania możliwości stwarzanych przez Internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.

Zobacz więcej…

Recenzje:
"Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych", Mącik Radosław

Brak recenzji

Książka informacje
"Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych", Mącik Radosław

Tytuł:

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych


Autor: Radosław Mącik : Autor tekstu

Wydawca:UMCS - Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kategoria,
Rodzaj:
[max: 3]
Informatyka
ekonomia, biznes

Oprawa:miękka
Rok wydania:2005
Cena detaliczna:
(orientacyjna)
32,00
ISBN /ISSN:83-227-2355-5
Zobacz więcej…
Dodaj słowo kluczowe

Słowa kluczowe:
"Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych", Mącik Radosław

Brak dodatkowych słów kluczowych.

Dodaj komentarz

Komentarze:
"Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych", Mącik Radosław

Pozycja niekomentowana

Oceny

Brak ocen
Oceń książkę
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Ogólna ocena książki

Treść

Tłumaczenie

Okładka

Wykonanie
Oceń jeden lub kilka elementów książki.

Narzędzia

Wpisał:

  • Data wpisu:
    2006-03-23 14:18:43
Użytkownik: niezalogowany
i-ksiazka.pl | Kontakt i-ksiazka.pl | Regulamin i-ksiazka.pl
Wszystko dla książki © Aria Design 2002⁄2005