Opis / Nota wydawcy / Synopsis:
"Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia", Seul Sylwia

Książka ta próbuje odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób wybrane elementy kontekstu społecznego wpływają na realizowanie przez dziecko nowych zadań. Inicjuje ją przegląd zagadnień związanych z charakterystyką dziecka w późnym dzieciństwie: jego emocjami, kształtującym się obrazem własnej osoby oraz typową aktywnością.Analizie poddano rolę dorosłych i ich formy aktywności kierującej losem dziecka, z uwzględnieniem wspomagania rozwoju. Wyszczególniono i scharakteryzowano epizody wzajemnego zaangażowania, sprzężenie zwrotne, mobilizację…

Zobacz więcej…

Recenzje:
"Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia", Seul Sylwia

Brak recenzji

Książka informacje
"Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia", Seul Sylwia

Tytuł:

Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia


Autor: Sylwia Seul : Autor tekstu

Wydawca:Impuls - Oficyna Wydawnicza Impuls
Kategoria,
Rodzaj:
[max: 3]
Edukacja
psychologia, pedagogika

Rok wydania:2009
Data wydania:2009-04-06
Cena detaliczna:
(orientacyjna)
29,80
ISBN /ISSN:978-83-7587-080-0
Zobacz więcej…
Dodaj słowo kluczowe

Słowa kluczowe:
"Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia", Seul Sylwia

Brak dodatkowych słów kluczowych.

Dodaj komentarz

Komentarze:
"Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia", Seul Sylwia

Pozycja niekomentowana

Oceny

Średnia ocena łączna
2,00 [1]
Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia - ocena graficzna
Oceń książkę
Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia
Ogólna ocena książki

Treść

Tłumaczenie

Okładka

Wykonanie
Oceń jeden lub kilka elementów książki.

Narzędzia

Wpisał:

  • Data wpisu:
    2009-04-06 10:04:05
Użytkownik: niezalogowany
i-ksiazka.pl | Kontakt i-ksiazka.pl | Regulamin i-ksiazka.pl
Wszystko dla książki © Aria Design 2002⁄2005