Opis / Nota wydawcy / Synopsis:
"Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci", Kalbarczyk Anna

Jak rozumieć rysunki małych dzieci w wieku od 2 do 6 lat? Są one dziecięcą mową, formą artykulacji i komunikacji, są wyrażeniem siebie i spontaniczną naturalną potrzebą. Już nigdy później rysunek dziecka nie będzie tak istotny i tak nieodłącznie związany z rozwojem jego osobowości. We wczesnych latach życia mowa i rysunek uzupełniają się po to, by wspomóc rozwój dziecka. Mówienie wspomaga rysowanie, a rysowanie mówienie.Czy można zabronić dziecku uczyć się mówienia? Czy można zabronić mu uczyć się chodzenia? W pierwszych latach ży…

Zobacz więcej…

Recenzje:
"Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci", Kalbarczyk Anna

Brak recenzji

Książka informacje
"Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci", Kalbarczyk Anna

Tytuł:

Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci

Podtytuł:Rozwój osobowości dziecka w wieku od 2 do 6 lat na podstawie jego rysunków

Autor: Anna Kalbarczyk : Autor tekstu

Wydawca:Impuls - Oficyna Wydawnicza Impuls
Kategoria,
Rodzaj:
[max: 3]
psychologia, pedagogika
Edukacja

Oprawa:miękka
Rok wydania:2009
Data wydania:2009-12-05
Cena detaliczna:
(orientacyjna)
28,00
ISBN /ISSN:978-83-7587-294-1
Zobacz więcej…
Dodaj słowo kluczowe

Słowa kluczowe:
"Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci", Kalbarczyk Anna

Brak dodatkowych słów kluczowych.

Dodaj komentarz

Komentarze:
"Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci", Kalbarczyk Anna

Pozycja niekomentowana

Oceny

Brak ocen
Oceń książkę
Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci Rozwój osobowości dziecka w wieku od 2 do 6 lat na podstawie jego rysunków
Ogólna ocena książki

Treść

Tłumaczenie

Okładka

Wykonanie
Oceń jeden lub kilka elementów książki.

Narzędzia

Wpisał:

  • Data wpisu:
    2009-12-04 10:08:38
Użytkownik: niezalogowany
i-ksiazka.pl | Kontakt i-ksiazka.pl | Regulamin i-ksiazka.pl
Wszystko dla książki © Aria Design 2002⁄2005