Opis / Nota wydawcy / Synopsis:
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zbróg Zuzanna

Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie …

Zobacz więcej…

Recenzje:
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zbróg Zuzanna

Brak recenzji

Książka informacje
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zbróg Zuzanna

Tytuł:

Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych


Autor: Zuzanna Zbróg : Autor tekstu

Wydawca:Impuls - Oficyna Wydawnicza Impuls
Kategoria,
Rodzaj:
[max: 3]
psychologia, pedagogika
Edukacja

Oprawa:miękka
Rok wydania:2011
Data wydania:2011-08-12
ISBN /ISSN:978-83-7587-633-8
Zobacz więcej…
Dodaj słowo kluczowe

Słowa kluczowe:
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zbróg Zuzanna

Brak dodatkowych słów kluczowych.

Dodaj komentarz

Komentarze:
"Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych", Zbróg Zuzanna

Pozycja niekomentowana

Oceny

Brak ocen
Oceń książkę
Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych
Ogólna ocena książki

Treść

Tłumaczenie

Okładka

Wykonanie
Oceń jeden lub kilka elementów książki.

Narzędzia

Wpisał:

  • Data wpisu:
    2011-08-12 09:36:52
Użytkownik: niezalogowany
i-ksiazka.pl | Kontakt i-ksiazka.pl | Regulamin i-ksiazka.pl
Wszystko dla książki © Aria Design 2002⁄2005