Spis treści:
"Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej", Palka Stanisław

Wstęp             7

Rozdział I
Wprowadzenie do rozważań nad pedagogiką teoretyczno-praktyczną  

Rozdział II
Poziomy rozwijania polskiej pedagogicznej myśli praktycznej i teoretycznej „od zarania” do dziś  

Rozdział III
Pedagogika jako nauka teoretyczno-praktyczna i jej orientacje badawcze 

Rozdział IV
Wiązanie podejścia ilościowego z podejściem jakościowym w badaniach empirycznych w pedagogice  

Rozdział V
Doświadczenia naukowe i praktyczne w poznawaniu zjawisk i procesów pedagogicznych 

Rozdział VI
Wyjaśnianie i interpretowanie w badaniach i praktyce pedagogicznej 

Rozdział VII
Metody i formy wiązania działań badawczych i praktycznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej  

Rozdział VIII
Potrzeby i możliwości rozwoju badawczo-poznawczego pedagogiki teoretyczno-praktycznej  

Posłowie  

Bibliografia    

Indeks nazwisk

Opis / Nota wydawcy / Synopsis:
"Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej", Palka Stanisław

Treść pracy wnosi wiele nowego spojrzenia na istotę metodologii pedagogiki, jak również metodologii badań pedagogicznych. Podkreślenia wymaga fakt, że praca oparta jest na bogatych doświadczeniach badawczych i dydaktycznych Autora. Wypełnia ona istniejącą lukę w literaturze rodzimej w zakresie statusu metodologicznego pedagogiki. Praca jest wysoce wartościowa zarówno z punktu widzenia teorii pedagogicznej, którą posuwa znacznie do przodu, jak również praktyki badawczej. [...]Na szczególną uwagę zasługuje pomysł wzbogacania poszczególn…

Zobacz więcej…

Książka informacje
"Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej", Palka Stanisław

Tytuł:

Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej


Autor: Stanisław Palka : Autor tekstu

Wydawca:Impuls - Oficyna Wydawnicza Impuls
Kategoria,
Rodzaj:
[max: 3]
psychologia, pedagogika
Edukacja
E-books

Oprawa:miękka
Rok wydania:2018
Data wydania:2018-01-15
Cena detaliczna:
(orientacyjna)
49,80
ISBN /ISSN:978-83-8095-402-1
Zobacz więcej…

Recenzje:
"Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej", Palka Stanisław

Dodał: Impuls :: 2018-01-25 14:20:10

Treść pracy wnosi wiele nowego spojrzenia na istotę metodologii pedagogiki, jak również metodologii badań pedagogicznych. Podkreślenia wymaga fakt, że praca oparta jest na bogatych doświadczeniach badawczych i dydaktycznych Autora. Wypełnia ona istniejącą lukę w literaturze rodzimej w zakresie statusu metodologicznego pedagogiki. Uważam, że praca jest wysoce wartościowa zarówno z punktu widzenia teorii pedagogicznej, którą posuwa znacznie do przodu, jak również praktyki badawczej. [...]

Na szczególną uwagę zasługuje pomysł wzbogacania poszczególnych rozdziałów pracy tekstami poetyckimi, które nie stanowią ozdobników tych rozdziałów, lecz rozwijają i pogłębiają teksty naukowe, nadając im jakościowy wydźwięk emocjonalny. Pomysł ciekawy i godny podkreślenia. [...]

Pracę tę adresuję do szerokich rzesz pracowników naukowych uprawiających pedagogikę i poszukujących jej metodologicznego statusu, a także nauczycieli, studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich.


Z recenjzi prof. dr. hab. Eugeniusza Piotrowskiego

Dodaj słowo kluczowe

Słowa kluczowe:
"Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej", Palka Stanisław

księgarnia internetowa, wydawnictwo naukowe, pedag

Dodaj komentarz

Komentarze:
"Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej", Palka Stanisław

Pozycja niekomentowana

Oceny

Średnia ocena łączna
5,00 [5]
Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej - ocena graficzna
Oceń książkę
Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznej
Ogólna ocena książki

Treść

Tłumaczenie

Okładka

Wykonanie
Oceń jeden lub kilka elementów książki.

Narzędzia

Wpisał:

  • Data wpisu:
    2018-01-25 14:19:54
Użytkownik: niezalogowany
i-ksiazka.pl | Kontakt i-ksiazka.pl | Regulamin i-ksiazka.pl
Wszystko dla książki © Aria Design 2002⁄2005