: wydruk z systemu i-ksiazka.pl
Użytkownik: niezalogowany
Kod ISBN/EANTytułAutorWydawcaSeriaSłowo kluczowe 
  Pokaż kategorie
ISBN:Tytuł:Autor:Wydawca:
978-83-8095-421-2

Psychologia mediów i komunikowania

Wprowadzenie

Ogonowska Agnieszka 
978-83-8095-162..

Pejzaże humanistyczne

Księga jubileuszowa Profesorowi Bolesławowi Faronowi poświęcona

Ogonowska AgnieszkaImpuls
978-83-7850-888..

Edukacja medialna w dobie współczesnych zmian kulturowych, społecznych i technologicznych

Ptaszek GrzegorzImpuls
978-83-7850-686..

Człowiek - technologia - media

Konteksty kulturowe i psychologiczne

Ogonowska AgnieszkaImpuls
978-83-7850-163..

Współczesna psychologia mediów

Nowe problemy i perspektywy badawcze

Ogonowska AgnieszkaImpuls
LEGENDA:

[tytuł książki] - strona informacyjna o książce, [nazwisko], [nazwa wyd.] - strona informacyjna o wybranym elemencie
[nagłówki tabeli] - sortowanie wg wybranej kolumny, rosnąco bądź malejąco
dd - dodaj element listy do wyszukania, xx - kasuj ten element wyszukiwania, XX - kasuj wszystkie filtry wyszukiwania,
i-ksiazka.pl | Kontakt z i-ksiazka.pl | Regulamin i-ksiazka.pl
  ... i-ksiazka.pl :: Wszystko dla książki © Aria Design 2002/2005